Pages

Friday, October 14, 2016

DAP masih dengan AUTAnya..


Aku tak tau apa yang DAP nak dari PAS...

Aku rasa macam pelik la plak bila DAP dok bercakap pasal PR lagi...

Apa Lim Kit Siang cakap bila DAP Sarawak putuskan hubungan dengan PAS???

Apa Lim Kit Siang cakap bila anak nakal dia, Lim Guan Eng putuskan hubungan dengan Presiden PAS tapi 'kelupor' nak berhubung dengan PAS???

Apa Lim Kit Siang cakap kalau PAS Johor berhubung dengan Dr Boo tapi tak berhubungan dengan Lim 2 beranak yang 'hilang ingatan' tuuu???

Apakah Lim Kit Siang kata kalau PAS 'masuk campur' urusan pemilihan DAP dan menaja serpihan DAP???

Aku rasa ngalahkan si 'nyondol' menyondol macam Lim anak beranak menyondol semasa pra-pemilihan Muktamar PAS 2015 lalu...

Aku rasa DAP dah perasan cukup hebat dah dengan kewujudan PPBM ciptaan TMK...

Aku rasa jiwa Lim 2 beranak dah cukup kacau dengan kes 'rasuah' anak 'nakal'nya beli banglo 'underprice' dari pengarah syarikat yang beli tanah kerajaan pun 'underprice'...

We just wait and see what DAP & PAN trying to manipulating the issue...

PAS is still strong and 50% voters will ignoring DAP, PAN and who ever related with them...

Apakah korang tak nampak DAP masih dengan AUTAnya..???

No comments:

Post a Comment