Pages

Saturday, August 6, 2016

Pintu Terpelohong Pun PAS Tak Ingin La Kerjasama Dengan Pencuri...



Bulan Jun lepas, Salehuddin sindir PAS kononnya PAS tak akan menang dengan "Redha Allah"... 

Kalau bukan Redha Allah... PAN nak cari redha siapa? Redha Lim Kit Siang? Redha Lim Guan Eng? Redha DAP???

Nak kena sekutu dengan PAN? PAN ni siapa???

PAN adalah parti yang ditubuhkan oleh G18 yang mengaku diri mereka 'professional... hasil dari kekecewaan sebab kalah dalam pemilihan jawatan dalam MUKTAMAR PAS pada tahun 2015 lepas...

PAN adalah parti yang mencuri kerusi2 PAS di Dun dan Parlimen... Pencuri ... tau tak???

Salehuddin ni aku rasa macam jiwa dalam ada kacau... bukan setakat dia sorang jer... Mat Sabu, Khalid Samat, Siti Mariah Mahmud, Haniffa Maidin dan depa2 yang khianati PAS la... semua dalam politikal trauma... Bimbang yang dahsyat...

Bimbang apa yer??? Bimbang pupus nilai jati diri...

Aku rasa bukan nak kena buka pintu... pintu terpelohong pun PAS tak ingin la kerjasama dengan pencuri...

Bagi aku pencuri yang dikenali mencuri di rumah aku, aku nak kena layah agihkan lagi gheta yang ada... BOLEH....

BOLEH BELAH....

Cerita kaitan 1 Klik disini





No comments:

Post a Comment